§1
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu Pałac Domaniowski zwanego dalej „Hotelem” i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub wpłatę zadatku lub całej należności za pobyt lub organizację wydarzenia w Hotelu. Poprzez dokonanie ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Hotelu.
3. Regulamin jest dostępny do wglądu w recepcji hotelowej.
§2
1. Pokój w Hotelu wynajmowany jest na doby.
2. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.
3. Jeśli Gość nie określi czasu pobytu wynajmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
4. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 do godziny 11.00 dnia następnego. Aby potwierdzić tożsamość osoby rejestrującej się w Hotelu/przygotować odpowiednią fakturę/sformalizować umowę pomiędzy Gościem, a Hotelem, Gość zobowiązany jest okazać podczas procesu rejestracji w Hotelu dowód tożsamości. Pracownicy Hotelu nie mogą wydać kluczy/karty do pokoju bez sprawdzenia tożsamości gościa na podstawie dowodu tożsamości.
5. Pokoje hotelowe mogą być wynajęte jedynie przez osoby pełnoletnie. W pokoju hotelowym musi być zarejestrowana co najmniej jedna osoba pełnoletnia. Wszystkie osoby nieletnie mieszkające w Hotelu muszą być zarejestrowane w Hotelu prze osobę pełnoletnią będącą prawnym opiekunem tychże osób nieletnich. Na podstawie okazanych dokumentów Gość lub pracownik recepcji hotelowej wypełnia kartę meldunkową, którą Gość podpisując własnoręcznym podpisem potwierdza zawarcie umowy, a dane wpisywane są podstawą do wystawienia faktury VAT. W przypadku odmowy gościa co do okazania właściwego dokumentu tożsamości (dowód osobisty, paszport, prawo jazdy) Hotel może odmówić wypełnienia warunków umowy, czyli zakwaterowania gościa, bądź zakwaterowania na wcześniej ustalonych warunkach finansowych.
6. Przez cały okres pobytu w hotelu, osoby małoletnie muszą znajdować się pod stałą opieką i nadzorem rodzica lub opiekuna prawnego. Za zachowania osób małoletnich, w tym szkody odpowiada rodzic lub opiekun prawny.
§3
1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
2. Hotel uwzględnia życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności posiadanych wolnych pokoi.
3. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
4. Wcześniejsze zameldowanie oraz późniejsze zameldowanie podległa dodatkowej opłacie wg cennika recepcji.
5. Hotel zastrzega sobie prawo do dokonania w dniu meldowania przy rejestracji preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego lub zapłaty w wysokości należności za cały pobyt.
6. Brak preautoryzacji lub pełnej przedpłaty może skutkować anulowaniem rezerwacji.
§4
1. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
2. Osoby niezarejestrowane w Hotelu przebywać mogą w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do godz. 22.00.
3. Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju hotelowym Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego Gościa pokój na odpłatne dokwaterowanie osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi wg aktualnej ceny dostawki dla osoby dorosłej wg. cennika dostępnego w recepcji.
§5
1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o zgłoszenie ich w recepcji, co umożliwi Hotelowi niezwłoczną reakcję.
2. Hotel ma obowiązek zapewnić:
a) bezpieczny pobyt, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
b) profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu,
c) sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi zgodę i życzenie, d) w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań, aby w miarę możliwości zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.
§6
1. Na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
a) udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
b) budzenie o wyznaczonej godzinie,
c) przechowywanie w depozycie hotelowym przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w Hotelu,
d) przechowywanie bagażu (hotel może odmówić przyjęcia zamówienia na przechowanie bagażu w terminach innych niż data pobytu Gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego).
§7
1. Hotel odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie, jeśli przedmioty te zostały oddane na przechowanie do depozytu hotelowego.
2. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
3. Hotel nie przechowuje w depozycie środków pieniężnych.
4. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu hotelowym czy poza terenem Hotelu.
5. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
§8
1. W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22:00 do godz. 6:00 dnia następnego.
2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza zasadę spokoju i ciszy nocnej.
§9
1. Każdorazowo opuszczając Hotel, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
2. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałe z jego winy lub z winy osób go odwiedzających. Kara pieniężna za powstałe szkody zostaje wyznaczona w oparciu o wycenę uszkodzeń.
3. Podczas wymeldowania Gość jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za wszelkie dodatkowe zamówienia dokonane podczas pobytu.
4. Spożywanie własnego pokarmu oraz biwakowanie, grillowanie, piknikowanie na terenie zielonym wokół Hotelu jest możliwie wyłącznie po uiszczeniu opłaty wg cennika recepcji.
§10
1. Gość hotelowy i osoby towarzyszące, za które odpowiada Gość hotelowy, zobowiązują się do niepalenia tytoniu w pokojach hotelowych, salach konferencyjnych, restauracji, balkonach oraz pozostałych pomieszczeniach obiektu (pokoje objęte są systemem przeciwpożarowym). W wypadku naruszenia zakazu palenia, Gość hotelowy może zostać obciążony karą umowną w wysokości 900 zł za każde stwierdzone naruszenie zakazu.
2. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń, niestanowiących wyposażenia Hotelu.
3. W wypadku zauważenia pożaru należy w miarę możliwości zawiadomić o zagrożeniu personel Hotelu i skierować się do wyjścia zgodnie z kierunkiem ewakuacji. Odpowiedzialność za ewakuację budynku, do czasu przybycia straży pożarnej, ponosi personel Hotelu.
§11
1. Hotel akceptuje obecność zwierząt. Zwierzęta mogą przebywać na terenie Hotelu za dodatkową opłatą w wysokości 60 zł/doba. Jednakże właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie Hotelu i wokół niego.
2. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego Gościa, będą przechowywane przez okres trzech miesięcy. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym, będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na koszt Gościa. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji, Hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie przekaże je na cele charytatywne lub do użytku publicznego. Artykuły spożywcze mogą być przechowywane maksymalnie do 3 dni od dnia wyjazdu Gościa.
3. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników Hotelu albo innych osób przebywających w Hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania Hotelu.
§12
1. Administratorem danych osobowych jest Modern Art. Group Sp. z o.o.
2. Dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy, w celach marketingowych administratora danych, a także w celach archiwizacyjnych, statystycznych i podatkowych.
3. Pełna treść klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie internetowej www.palacdomaniowski.pl